Skicross

Ja då har man gått och fått sig en förfriskande förkylning! Usch säger jag bara -.- Hela familjen har insjuknat, inklusive Sara! Det hela började nog med Jockes influensa han hade förra veckan. Sen började Sara hosta, pappa snora och sen föll vi andra också. Men mamma orkar iaf jobba hon! :D Jag har varit hemma från skolan hela veckan och det börjar bli lite tråkigt nu. Det enda jag har gjort i tre dar är att se på tv och spela Mario :P

Igår var det skicross på tv, som jag faktiskt aldrig sett förut, det var kval, åttondelsfinal, kvartsfinal, semifinal och final för damer. Pappa och jag tittade med spänning på hur Anna Holmlund åkte, men tyvärr höll hon bara ut till semifinalen. Men det var starkt jopbbat ändå!
Vinnaren blev till slut canadensiskan McIvor... Men Hedda från Norge tog iaf silver!

Det kom papper från kommunen idag också, om sommarjobb. Direkt efter att jag läst vad det var smsade jag till Elin, vi har nämlligen tänkt försöka få samma jobb under samma period. Så vi valde samma så får vi väl se hur det blir :) Det stod först till kvar och mamma har redan postat mitt så det hela känns ganska bra!



Anna Holmlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0