(y)

Nu är påsklovet slut men det har varit ett bra lov! :D Började med att jag var ledig i två dagar innan lovet började för de andra, åkte till Skåne på onsdagen och kom hem i måndags :)

I fredags blev det fest och det var askul! :D I lördags blev det att ta det lite lugnt (a)
Och idag har solen skinit (? xD) HELA dagen! Sofie sov hos mig så vi började med en låååång och skön promenad runt kl 11 till 13 ungefär (inte riktigt korrekta klockslag) och när vi kom hem till mig igen så satte vi oss i varsin trädgårdsmöbelstol och solade. Jag gjorde mig också en sallad som jag åt i solen, helt underbart tycker jag! Sommaren kan gärna få komma nu på en gång.

Om 2 dagar fyller jag år också :) Häärliiigt!


Lovely sallad

Härligt väder :)

Snor den av Sofie xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0