Thäräsä

Idag har det väl inte hänt så speciellt mycket egentligen. Hade inte laddat telefonen imorse så jag kunde inte lyssna på musik på tåget ._. Men jag lyckades iaf somna och drömma att jag svalde tungan, blev jätterädd när jag vaknade och hittade nånting konstigt under tungan! ;o Men det var bara mitt tuggummi ^^ Det var iaf en jätte läskig dröm.
Och påtal om drömmar så drömde jag häromdagen att min syster dog! Det var snäppet värre ;s

Satt i datasalen i skolan förut och jobbade på ett arbete i InDesign när allt plötsligt blir svart! Då var det strömmen som gick ;D Så vi fick sluta tidigare, vilket var väldigt skönt för då hann jag och Sofie ta det tidiga tåget hem (y)

Snart blir det nog att gå ut och gå med Emilsson (hoppas jag) och imorn blir det Skoghall! :D

Gifte mig med min älskling Therese idag också! <3 Här kommer en lite kärleksfull bild på oss som jag snott av Sofie :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0