The last house on the left

Sitter än en gång hos Malin och Johan :P Ska sova här inatt igen så att det blir lättare när vi ska åka imorgon. Jag längtar till Skåne, men inte resan dit!

Idag har jag inte gjort så mycket. Dagen började med att titta på Disneydags med Malin innan hon skulle till jobbet. Sen vid typ 12 - 13 så åkte jag och Johan till Willys för att köpa fukost, tillbaka hit sedan åkte vi till Malin och hyrde film. The last house on the left blev det, jag hade redan sett den men inte de sista 18 minutrarna för dom funkade inte på den filmen jag såg xD Men nu har jag sett dom och jag tycker den filmen är bra, ni borde se den.

Aja nu blir det lite TV sen sova tror jag, låååååång resa imorn. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0