Skaune

Ja nu har jag skaffat mig en blogg, IGEN. Får se hur det går den här gången.

Just nu sitter jag på Rud hos Malin och Johan. Malin är på jobbet just nu men vill att vi ska komma och göra henne sällskap, i sisådär 2 timmar, det måste vara en väldigt rolig kväll på Casablanca idag ;D Innan vi åker till Malin sen ska vi nog åka och handla, jag är göör hungrig! och godissugen, hihi. Blir väl film som avslutning på kvällen sen och imorrn blir det hem och packa för på måndag blir det Skåne! :D Det ska bli gör sköj! Det blir att vara där i en vecka så vi ska på en halloween fest som Johans syster ska ha. Fast jag vet inte vad jag ska klä ut mig till så om någon har ett förslag så är det bara att skriva det till mig, det uppskattas!
Men Anna, jag tänker inte vara Swampbob Fyrkant med 500 tvättsvampar på kroppen xD

That's all for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0