Skola

Ja igår tog vi ju spruta mot svininfluensan så nu har jag skit ont i armen! :s Vi var bara 9 st i klassen idag, synd om alla som blev sjuka, haha. Man blir jäkligt trött av det där vaccinet också för igår somnade jag halv tio! :o Anna hade somnat kl åtta hon, haha, snäppet värre ;)

Eftersom vi var så få i klassen så fick vi sluta tidigare, Anna och Therese tyckte vi skulle ta bussen kl 12.15 men kl var 12.05 så jag trodde inte vi skulle hinna så jag tänkte jag tar bussen som går 14.15 istället för vi andra slutar väl säkert 15.50 eller nåt. Men så slutade vi ju KVART I ETT. Så jag hade dötid på Sunne station i en och en halv timme :S Fyfan va tråkigt det var. Och sen tog det ju en timme och tio minuter till kil också ungefär, det gör ju inte precis att man blir piggare. Fy vad jag är trött nu alltså! Så därför skriver jag inget mer idag för jag orkar helt enkelt inte.

Ha det hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0