Öppet hus

Snart bär det av att hämta Carro och Therese för att sedan åka upp till Sunne och Broby Grafiska. För som jag tidigare har nämnt så är det öppet hus på skolan idag, så det kommer väl säkert vimla av hur mycket folk som helst. Vi ska ha julpynt i vårt klassrum, vet inte riktigt varför men jag älskar verkligen julen så inte mig emot. Hihi. Ni kanske har sett på bloggen att jag gillar jul föresten? Min header är lite avslöjande iaf x) Och för att få in den rätta känslan så ska jag fråga Carro och Therese om det är okej att lyssna på julmusik i bilen (a) Julmusik är den bästa musiken som finns!

Ikväll så är det dags att se på New Moon också! :D Jag längtar verkligen, hoppas inte jag blir besviken bara för jag har sett fram emot denna film i månader!

Just det, Josefin Eliasson fyllde år häromdagen också, så GRATTIS i efterskott till henne! <3


Kommentarer
Postat av: Julflickan

Sv: För att få den fallande snön har jag använt ett script som du kan hitta här: http://fixa-din.blogspot.com/2009/10/fallande-sno.html

2009-11-22 @ 15:35:18
URL: http://julflickan.blogspot.com
Postat av: Johan

Älskar julen jag med! Vad vore världen utan julmusik? :o ;)

2009-11-25 @ 20:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0