Men in trees

Då var det dags att skriva en liten rad igen då kanske. Sitter just nu med datorn kopplad till tv;en via en HDMIkabel, detta gör jag för att jag snart ska se på men in trees som jag har skaffat mig det sjunde avsnittet ur den 2 säsongen av (y) Det är så himla bra, jag är helt fast! Det är en av mina nya favorit serier ;D Men som några kanske vet så har jag ju ganska många favoriter :P Det jobbiga är att det visas bara på lördag och sönfdag kl 12.30 så jag brukar missa det så då får man skaffa fram avsnitten på andra vis!

Just det, igår var jag med Simon, Jessica, Elin, Emilsson, Tobias, Carro B och Bob :) Det var väldigt kul att få träffa Bob för det var längesen nu! Märkte iaf att jag har snabbare reflexer än honom, haha! Åkte hem tidigt dock för jag fick skjuts av Tobias, orkade/vågade inte gå hem xD

Det var allt, nu ska jag fortsätta se på men in trees. Ha det hej!


Men in trees :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0