Giant pastills!

Idag har varit en väldigt ovärd dag, vi började 08-20 och slutade kl. 11.00, kunde lika gärna ha stannat hemma. Anledningen till att vi slutade så tidigt var att engelskan var inställd. Och så flyttade de idrotten den här veckan från måndag till torsdag för vi ska ha skridskor. Jag kan ju inte påstå att jag längtar precis! Fy vad jag hatar skridskor! Men jag känner mig lite krasslig så kanske ordnar det upp sig självt ;D Hehe.

Imorn har jag utvecklingssamtal också, fy vad tråkigt. Inte nog med att jag har det med Roger, den drygaste lärarn, det är en timme efter att vi har slutat också. Men då har jag sån tur att jag får följa med Maja hem :) Hon är go hon! :D

Hahaha, Anna berättade för mig förut om en dröm hon hade inatt det var ungefär såhär:
Det var en liten bebis som hade en stor utbuknad på huvudet och mamman sa; Det här är mitt barn. Snurrar barnet och säger; här ser ni honom från en annan vinkel. Och så säger hon; Han har en defekt, ja han är alltså störd!
Hahaha fy fan va jag skrattade när hon berättade om det för mig. Det är ju inte direkt världens vanligaste dröm! ;D

Just det, idag har vi gått runt i skolan och sjungit; Giant pastills more taste by Läkerol! xD haha, vi gillar den reklamen (y)
Vi har också pratat om ett väldigt roligt klipp vi såg förra veckan, så jag ska se om jag kanske kan lyckas lägga in det på bloggen xD



Jag vet att min blog är fuckad så därför hoppas jag att Malin kommer och hjälper mig med den sen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0