Dance!

Ojojoj, nu var det väldigt längesen jag skrev, hehe. Smidigt, fast det är väl ändå ingen som lägger märke till det så det gör väl egentligen inget xD

Men men, vad har hänt då? Jo jag har haft hostattacker av och på i typ en vecka nu :s Det är göör jobbigt! Fast det känns bättre nu :) Har varit hemma två dagar den här veckan, tisdag och onsdag så då har jag tittat på massa julfilm! :D Lööööv. Just nu sitter jag och kollar på mammas pojkar och försöker skriva en engelska grej. Man ska välja en låt och skriva en massa om den och sånt. Jag valde iaf Dance Dance med Fall out boy. Nu måste jag BARA hitta en anledning til varför det är värt att skriva om den :O Jag tycker väl den är bra helt enkelt? O.o GOD DAMN!

Orkar inte skriva mer, längtar som bara den till jullov så man får lite ledigt. Herra!



Dance Dance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0