Woopidobido!

Ja nu har jag fått lite klagomål för att jag är så dålig på att uppdatera min blogg. Det enda jag har att säga är, MEN FÖRLÅT DÅ! :D Nej men det är kul att jag iaf har nån som läser :P

Dagen idag har nästan varit lite dramatisk. Den har innehållit spännande samtal, nycklar glömda på toaletten, otrevliga samtal och en del bråk. Hehe, mitt humör idag har alltså gått lite upp och ner ;D
Jag ska kanske förklara mig..

Spännande samtal är det nog några som förstår, ni andra får faktiskt gå i ovishet ;)

Nycklar glömda på toaletten var helt enkelt så att vi skulle gå till bussen som såklart skulle ta oss hem, men så när vi börjat gå så får jag en känsla att jag har glömt något. Och min intitution var rätt, jag hade glömt nycklarna. Och såklart så var det på toaletten vilket nog är det vanligaste stället jag glömmer grejer på, jag lägger nämligen ifrån mig saker på handfatet så att jag inte ska tappa dem i toaletten xD Men Anna och jag gick tillbaka och som tur var så låg de där, fast först försäkte Anna lura mig att de inte låg där och jag höll på att flippa ur.

Otrevliga samtal har det varit mellan mig och Therese, hon trodde jag vaknade på fel sida imorse men jag tror att det var en otroligt tråkig InDesign övning som gjorde det.

Bråk. Ja... Det är alltid Anna som bråkar så hon har jagat mig med sparkar och jag har slagit henne med en penna. Hon slog mig också i huvet med en ring på fingret (!) så jag slog hårt tillbaka. Det var gööött.

I förrgår färgade jag håret också, mahogny tror jag det var. Blev faktiskt rätt nöjd. Jag bara önskar att håret kunde hålla samma standard som själva färgen -.-

Nu har ni fått er uppdatering och det kommer en snart igen, jag lovar. Hoppas det dög. Hare bra, herra!


Färgen :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0