Terror

Sitter i sängen och lyssnar på System Of A Down.
Har det myspys med ljus.
Jobbar engelska, men har fastnat på en mening.
Har precis gjort Bob emo också.
Det här är ett nytt skrivsätt jag provar för att vara irriterande.
Vad tycker ni?
Den som inget kommenterar kanske får nöja sig med att jag skriver såhär.
Anna nu vill jag inte ha fler kommentarer från Sven.
Och vem är den där Fredrik? O.o
Imorgon är det skolan, jag och Therese är frustrerade på en som går där.
Therese använder ofta en smiley på msn som skrivs såhär för mig: ;:1
Den är fin :)!
Therese kalla min katt Kotten för Snorren.
Så nu heter hon Terror, därav rubriken.
Ha en fortsatt trevlig dag, hejdå.


Jag bet Bob igår också för övrigt.

Kommentarer
Postat av: Sven

Vad roligt att du ville ha fler komentarer från mig! :)

2009-12-06 @ 18:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0