Häälg

Jag har inte riktigt någon lust att blogga så jag ska fatta mig kort.

Har haft en väldigt skön helg. Fredagen spenderade jag hemma hos Simon men Jessica, Emilsson, Edgren, Larsson och ja, Simon :P Vi hade väldigt trevligt, jag hade trevligt av lite olika anledningar ;) Dels var det roligt folk, god dricka men också väldigt mysigt ;) hehe.

Lördag var också hemma hos Simon, med samma personer fast att Larsson inte var med. Vi kollade tv och sen såg vi The ruins, svindålig film! Efter det så envisades Emilsson att vi skulle titta på Ronny och Ragge så det gjorde vi ett tag. Jag höll då på att somna i soffan så vi drog hem allahopa :P

Det var min helg, fast idag söndag vet jag inte vad som händer. Har tråkigt så om nån typ vill kolla film så hör av er! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0